01 647 0800

Savska 32, 10000 Zagreb

info@creditaria.hr

Detaljnije o uslugama

Naslovna»Detaljnije o uslugama

Call centar

Naš call centar smješten je u modernom i prozračnom poslovnom prostoru, koji djelatnicima pruža odlične uvjete rada kako bi tijekom cijelog radnog vremena bili kvalitetno fokusirani na posao koji obavljaju. Najsuvremeniji CRM (client relations management) sustav olakšava rad operaterima, a istovremeno svodi mogućnost ljudske pogreške na krajnji minimum.

Korektnim odnosom prema našim djelatnicima i sistematiziranim pristupom nagrađivanja postižemo visoku motiviranost i pozitivnu radnu atmosferu.

Analiza i kontrola podataka

Koristeći cijeli niz redovno ažuriranih datoteka, provjeravamo sve zakonski dopustive podatke o klijentima koji su bitni financijskim ustanovama pri odobravanju kratkoročnih zajmova. Direktan telefonski kontakt s klijentom neizostavan je korak u ovom procesu kojim se dodatno verificiraju svi podaci dobiveni iz datototeka.

Naplata potraživanja

Kvalitetna prevencija kašnjenja je ključni element kvalitetne naplate potraživanja. Creditaria ima savršeno razvijen informatički sustav koji pravovremeno putem e-mail i sms poruka podsjeća klijenta na dospijeće zajma, a u slučaju kašnjenja promptno upozorava operatere da kontaktiraju klijenta kako bi se istome na vrijeme spriječili eventualni troškovi prisilne naplate.

Ovaj jedinstveni sustav toliko je učinkovit da nas svrstava u sam vrh uspješnosti naplate potraživanja u sektoru mikrokreditiranja Europske Unije.